PaPara'nın tam olarak hangi özelliğini kullanıyorsunuz bilmiyorum fakat benim için tek işlevi ödeme yapacağım zaman banka hesabımdan PaPara'ya para geçmek ve ödemeyi PaPara kartım ile yapmak. Bunları PeP ve hatta artık İninal bile yapıyor aynı şartlar altında.
Bunun dışında birde Netflix, Spotify cashback alıyorumdur. Bu eziyeti çekeceğime 10₺ fazla öder Spotify alırım sorun yok.
PeP'de hala kapatılmayan (2, 3. defa bildirmemize rağmen) çok ciddi güvenlik açıkları var. ininal desek her yaptığımız şeyden ücret kesiyor. Her ay + her işlem başına. İkiside makul değiş aslında. Papara'nın yakın zamanda daha sağlam bir altyapıya geçeceğini düşünüyorum.