Arkadaşlar kaymakamlıktan ceza gelmez,cezalar ptt aracılığıyla gelir ya da polis kendi gelir. Ben sosyal yardım veya benzer bir durumdan dolayı bir mesele olduğunu düşünüyorum
Hocam ağzından bal akıyor, "kaymakamlıktan ceza gelmez" önermesi doğru bir önerme midir?