Hocam şu sıralar sadece bir askerlik durumu var, yıl sonunda tecil bitiyor ancak uzatma hakkım var diye biliyorum, bende yıl sonuna kadar bekliyordum onun için. Onunla ilgili bir kağıt gelmiş olabilir mi? Askerlik ile ilgili kağıtlar kaymakamlıktan mı gönderiliyor?
Hocam bahis oynamadım demediğinize göre kesin yasadışı bahis oynadınız

bana da onun cezası gibi geliyor