dumbythegrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şu sıralar sadece bir askerlik durumu var, yıl sonunda tecil bitiyor ancak uzatma hakkım var diye biliyorum, bende yıl sonuna kadar bekliyordum onun için. Onunla ilgili bir kağıt gelmiş olabilir mi? Askerlik ile ilgili kağıtlar kaymakamlıktan mı gönderiliyor?
Fikrimi soyledim. Pazartesi öğrenirsin artık. Askerlik konusunda bilgim yok