Ben kişisel web sitem için polylang eklentisini kullanıyorum ve memnunum. seo konusunda bir fikrim yok.
subdomain ile kurursanız eğer ana domainden farklı bir site gbi olur (ona ayrı seo çalışması gerekli). Birçok site domain.com/tr şeklinde kullanıyor.
Subdomain ile önermiyorum, eklenti en mantıklısı.
Sınırsız dil destekleyen bir mimari yada eklenti oluşturman gerekir. Örneğin siteadi.com/merhaba.html aynı sayfanın ingilizce hali siteadi.com/hello.html dile göre meta taglar ve alternatif dil etiketlerini eklersin. Mesela türkçedeyken merhaba.html i çektirirsin ama siteadi.com/en girdiğinde hello.htmli çektirirsin. Edit: seocu değilim böyle kullanılıyorum hep 😂
site.com/tr şeklinde sitenin içine site kurmam en sağlamı mı yani?