Ben kişisel web sitem için polylang eklentisini kullanıyorum ve memnunum. seo konusunda bir fikrim yok.

subdomain ile kurursanız eğer ana domainden farklı bir site gbi olur (ona ayrı seo çalışması gerekli). Birçok site domain.com/tr şeklinde kullanıyor.