Gecmis olsun 2 gundur bende ishal oluyorum.
Dün aksam 6 gibi cafeye gittim ayagimi iceri atmamla beraber bir yorgunluk halsizlik kotu hissetme oluştu, akşam üzeri ateşim yükseldi iyicee mayıstim gece ateş olcturmeye gittim 38.7 çıktı duş almadim ates düşürücü serum yaptirmadim hastaneye gitmedim covid ten suphelendim ama tad kaybi vb yoktu.
Wc giderken titreme oldu üşüme vb. En son kalın bir yorgan alip icine girdim terlettim kendimi sabaha çiçek gibi açıldım hicbirseyim yok suan😁