Konu
MANUEL İNSTAGRAM BEĞENİ-YORUM VS. SCRİPTİ ve/veya PROGRAMI ARIYORUM
31-10-2020, 11:27:43
#11
arifcanekmekci
gokborumedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam siz bildiğiniz herkes kendi ana sağlayıcısı olsun diyorsunuz
Harika bir sistem kesinlikle geliştirilmeli yayına sunulduğunda bir bilgi verirseniz hemen kullanmak isterim.
tabiki hocam sistem açılınca buradaki mesajları alıntılarım tekrar