18 bin tllik 3 adet siyasi sayfa almayı düşünüyorum.%10 'luk facebook'tan kaynaklanan sayfa kapanma ihtimali her zaman var.Sizce en geç 9 ayda amorti edebileceğim bu sayfaları satın almalıyım ?Dışarıda bir dükkan açsam minumum 100 bin tl, ekstra batma garantim daha fazla.Siz ne düşünüyorsunuz ?

Not : 10 yıldır sektördeyim.Sayfa ve gruplar hakkında bilmediğim şeyler çok azdır.