arifcanekmekci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Twitter deck hakkında fazla bilgim yok fakat yazılım hakkında ufak bir bilgi veriyim.

A kişisinin 10 adet useri var ve 10 adet useri sisteme ekleyecek.
B kişisinin 5 adet useri var ve 5 adet useri sisteme ekleyecek.
A kişisi beğeni atmak isterse 10 adet beğeni atabilecek.
B kişisi beğeni atmak isterse 5 adet beğeni atabilecek.

Userler paylaşımsız olacak yani herkesin eklediği user kendi hesabına tanımlanır.

User kabiliyet durumunu ana sayfadan üyeler görebilecek.
Hocam siz bildiğiniz herkes kendi ana sağlayıcısı olsun diyorsunuz Harika bir sistem kesinlikle geliştirilmeli yayına sunulduğunda bir bilgi verirseniz hemen kullanmak isterim.