Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah beterinden korusun, bugünümüze şükür

Bu arada dönem ortasında alınan rapor X raporudur, Z dönem sonu.
Biliyorum konuyu yıl bittiğinde son hali ile bırakmak istiyorum o yüzden böyle yazdım
Teşekkürler.