User ekleyerek işlem yapılacak bir sistem yazmaktayım. Takipçi ve beğeni servislerini tamamladım. Büyük ihtimal yarın kullanıma sunacağım.
Eklenen userleri sadece ekleyen kişi kullanabilmekte. Yani x kişisinin eklediği userler ile bir başkası işlem yapamamakta.
Ücretli mi ücretsiz mi hocam