Berserk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet %12 komisyon alınıyor size mail trendyol tarafından mı geliyor yoksa direkt mağaza sahibi mi gönderim yapıyor ?
mağazadan geliyor ek olarak 10 dakika sonrada faturası vs geliyor