huseyintalhazit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben şahsen alıcıyım hocam bana mail ile teslim ediliyor

teslim edildikten sonra ise kargolandı vs diyor sonra sipariş tamamlanıyor şahsen razer kod vs aldığım zaman böyle bi süreç işliyor ek olarak komisyon vs alınıyor mu hocam sizde
evet %12 komisyon alınıyor size mail trendyol tarafından mı geliyor yoksa direkt mağaza sahibi mi gönderim yapıyor ?