ben şahsen alıcıyım hocam bana mail ile teslim ediliyor

teslim edildikten sonra ise kargolandı vs diyor sonra sipariş tamamlanıyor şahsen razer kod vs aldığım zaman böyle bi süreç işliyor ek olarak komisyon vs alınıyor mu hocam sizde