@ibocum; Gereksiz bir merak ediş olmuş, hangi konularda aktif olduğum ortada.. Sizi de ilgilendirmez tabi ama😊 Yardımlaşma ve makale yazarlığında bulunduğum ortadayken sanal ortam diye nitelendirdiğiniz yerin cinsiyet ayrımı yaptığını düşünmüyorum. Zira kimin aktif olup olmadığı, herhangi birinin "çok" diye tabir ettiğiniz miktarda aktif olup olmaması beni ilgilendirmez. Aksine aktiflik bir forum sitesinin kalitesini, uygunluğunu, kısa sürede dönüşler açısından olumlu diye düşünür geçerim. Ne kadarlık süre zarfı sizin gözünüzde "çok" yapar yapmaz beni de alakadar etmediği için, sizi de etmesin dilerim. Sağlıklı günler hocam😊
Güzel duyar kastınız. Anlattıklarımdan cinsiyetçilik ve ego çıkartmanız beni üzdü açıkçası. Neyse tecrübe edinmiş oldum teşekkür ederim.