1 haftadır 150 hesaplarını bağladığımız reklam çıktığımız kontrol sağladığımız hesaplarda devre dışı kalma sorunu yaşıyorum

sorun hala devam ediyormu arkadaşlar 50 lira 100 tl 1 hesap için istiyorlar lakin hesaplar patlıyor kullanılmadan bilgisi olan bu konuya yorum atarsa çok sevinirim herkesin parası cebinde kalsın en azından