websimetri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba açmış olduğum konuyu incelemenizi rica ederim.
https://www.r10.net/script-satisi/24...k-secenek.html
hocam sizin sisteminize çok benziyor zaten elimde ki sistem tek farkı bende ki tek site üzerinden kontrol ediliyor sizdekini ayrı ayrı sitelere kurmak gerekiyor. veya domain uzantısı oluşturmak gerekiyor