Yükselmesi şuan oldukça doğal çünkü Türkiye dışa bağımlı bir ülke. Bu sebeple pandemi sürecinde yurt dışına en azından bulunduğum ilde ihracat oldukça düştü, bu sebeple ülkeye döviz girişi az. Elimizdekini de dış borçlara gönderiyoruz bu sebeple döviz rezervimiz oldukça azaldı bunun üzerine büyük etkenlerden TL mevduatında yabancı ve yerel yatırımcı tutamıyoruz çünkü TL de durmaları için onlara kazanç sağlayabilecek faiz getirisi yok. Faiz getirisi de olmayınca TL mevduatında durmak istemiyorlar, faiz bela bir şeydir ama şuan sanırım bir kaç puan yükseltmek en azından yılbaşını daha kolay çıkarabileceğimiz anlamına geliyor bence.
Dolar'ın şuan için gidebileceği maksimum seviye yılbaşına kadar 9.30 diyebilirim.