Araç fiyatları düşmez bekleyen inanın boşuna bekler. İnternet üzerinden alım ilanı ile zannetmiyorum çoğu kişinin uğraşacağını. Bir çok araç alım satım grubundayım ilanlara bakıyorum al satçı değilim, ilanlara yapılan yorumlar genelde ben bu aracı şu paraya aldım, sen nasıl bu parayı istersin vsvs diye devam ediyor milletin ilanlara sitemi çok büyük ama görmüyorlarki bizim kendi paramız değersizleştiği için bu piyasa bu halde, misal kendim geçen yıl eylülde 125bin liraya bir araç aldım, şuan aracıma 250bin lira teklif ediyorlar, seviniyormuyum hayır, eldekini satsam gidip başka araç alamam. İnsanlar zannediyorlarki aracından 50-60 kâr etti gidip hemen araba alacak yok öyle diğer araçlarda üzerine bir o kadar eklendi ve ilanlar arasında yerini aldı. Önce anlamamız gereken kendi cebimizdeki paranın çokta önemi olmadığı, bunu fark edersek belki bir şeyler yapabiliriz ama çok zor gibi görünüyor. Birde yıl sonu yaklaştığı için piyasaya sıfır araç girişi olacak ve fiyatlar düşecek diye bir balon attılar, inanın zerre inanmiyorum, bu piyasada sıfır aracı kalkıpta ucuza vermezler piyasa düşsün diye bu balonunda patlamasına 2 ay kaldı bekleyip göreceğiz ama buna inanıpta bekleyenler büyük yanılır, gönül isterdiki halkımız, bir ev bir araba için yıllarını heba etmesin, olmadı..