piyasayı düşürmek imkansıza yakın şuan için. yeterli sayıda araba gelmesi gerekiyor en azından 2. eldeki durumu düzenleyebilmek adına. fakat gelse bile örnek olarak; siz 100k dan bir araba alsanız ve piyasası 70 e düşse, 70 e satıcağınızı düşünmüyorum. binersiniz yada satsanız bile min 90 yazarsınız gene. kimse zarar etmek istemeyeceği(doğal olarak) için şuan sıfır araç gelse bile 2. el düşmeyecektir bence.
kaldıki sahibindene rakip olmak çok çok zor