Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yıkılmayan kapı yoktur...
Hocam bak bende senin gibi düşünmek istiyorum aynı çatı altında yaşıyoruz ama şöyle bir dönemden sonra ekonominin düzelmesi vs. hikaye olmayacak. Altın düşecek diye beklerken gram altın 500ü geçti. sorun onsta değil dolar kurunda. doları merkez bankası bile tutamıyor artık. Bu işin sonu 10lara 11lere gidecek eninde sonunda.