Hiç kimse bilemez. Çıkar, şöyle olur, uçar diyenlere sorsanız genelinin kenarda 5 doları yoktur

İnsanlarımız konuşmayı çok seviyor fakat iş icraate gelince her şey o şekilde olmuyor.
Hocam ben icraat yapmak istiyorum. Doları düşürmek için ne yapabilirim? Yurtdışından döviz getirip bozdurayım mı burada?