Saygıdeğer Malatyalı hemşerim bende diyorum ki ben domainini onaylatım sen bana gönlünden ne koparsa ver. Uygunmudur? Lakin adsense hesabını ben vereceğim sana...
Malatyalıları R10da görmek güzel, sevindim hemşehrim.😊 Özelden yazıyorum size detayları konuşalım.😊
Sitendeki içeriklerden ziyade temayı şu an için en azından değiştirmeni öneririm. Etiketlere olan indexleri kapat ve alınan indexleri sil. Her gün en az bir tane özgün içerik aynı saatte yayınlamaya başla, bir ay sonra ziyaretçi aramalarında sitene ziyaret geldiğini gördükten sonra başvuru yaparsan alırsın
Haftada 3 4 içerik yayınlıyordum, düzensiz olarak, ilk ayında 120 -130 kişi arası kitlem oldu. Dediklerinizi deneyip uygulayacağım.😊
@Burakozdemirtas; hocam domain onayı hangi hesapta olursa olsun aynı olur boşuna kesinlikle hesap almayın, domaini onaylatacak olur ise kendi hesabınızda onaylatsın.
@ayhanteke07; dediklerinizi göz önüne alıp yapacağım. Çok teşekkür ederim🙏