Beyrutmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
35 saattir ivedilikle 6 kişi okduğumuz R10 kurallarının sonuna asla gelemiyoruz, beni bırakın bensiz devam edin diyenlerimiz oldu. Hollywood klasiklerini iki günden az sürede yaşadık. Arkadaşlarımızın yarısı uyuyor kalan yarısı da sürekli sayfayı yeniliyor acaba yeni kural gelecek mi diye.. Çok zor durumdayız acil yardım edin, biri bize özet geçsin
Bunları okuman yeterli taze çıktı

https://www.r10.net/kullanim-sozlesmesi/