Getir Uygulamasının ödeme yerinde bi açığını buldum müşteri hizmetlerini aradım onlar bize söyleyin biz kayıt yapalım dediler ben sizinle paylaşamam dedim ve akşam getire mail Atacam

Not Açığı buldum diye bana hediye verirler mi sizce ? 😊😊