Öncelikle geçmiş olsun. Şikayetçi olabilmeniz ve bunun hukuki bir karşılığı olması için elinizde belge kanıt olması gerek.
Bilgisayarın size ait olduğunu ispat edici ve servise bıraktığınıza dair belgeniz olmalıdır.
Türkiyede bu tarz işlerin tabiki ve hukuki olarak sonuçlanması çok uzun zaman alıyor maalesef.
Ama siz elinizdeki bilgileri, biliyorsanız adresi, logosu vs.
Şikayet edilebilecek tüm sosyal medya mecralarında yayın.