WaLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes ekonomist olmuş buralarda harcanıyorsunuz yönetimden isteğimde artık dolar filan konularına izin vermesin. @Coskun;

Kafa pırıl pırıl maşallah