WhNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reklam yerleşimini manuel olarak kendim yaptım. Eğer faydası olmaz ise görüşebiliriz, fiyatı özel mesaj ile gönderiniz aklımda bulunsun.
ihtiyaç duyarsanız mesaj atın lütfen