İşlemci fiyatları biraz yüksek geldi, sanırsam idarelik olarak 1. Bilgisayarı alsam bir süre idare edebilir miyim sizce daha sonrasında işlemci satın alarak bilgisayarı yükseltsem ne dersiniz hocam sizce nasıl olur?
Mantıklı bir seçim olur. Fakat dediğim gibi darboğaz yaşayabilirsiniz. Kafanızı karıştırmak istemem ama 1. ilan hem temmuz ayında verilmiş yani satılmış olabilir, bir de 2. el piyasasına hakim değilim ama ya 1. bilgisayar fazla ucuz, ya da 2. bilgisayar fazla pahalı. Eğer piyasaya göre 1. bilgisayar fazla ucuzsa bir problem de olabilir. Sadece varsayım benimkisi.