Vereceğiniz paraya değmez, daha ileriye dönük diyen arkadaşım sadece işlemcisine ve ekran kartına bakarak söylemiş sanırım. Ekran kartı ve işlemcisi evet diğerine göre biraz daha iyi ama geri kalanı..
1151 soket işlemci ya da 1151 pin işlemci şeklinde aratırsanız 1. bilgisayara göre uyumlu işlemcileri görebilirsiniz.
İşlemci fiyatları biraz yüksek geldi, sanırsam idarelik olarak 1. Bilgisayarı alsam bir süre idare edebilir miyim sizce daha sonrasında işlemci satın alarak bilgisayarı yükseltsem ne dersiniz hocam sizce nasıl olur?