abdullahemree adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
MailChimp önerebilirim. Piyasanın en iyisidir. Eğer Türkçe ve uygun birşeyler istiyorsan Euromessage Express kullanabilirsin.
Ancak toplu mail ile ilgili devletin kurallarını ve yasaları bilmen gerekiyor. Yoksa canınızı acayip yakarlar
nizamo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgilendirme için teşekkürler.