Beyrutmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hala armut piş azıma düş mantığı benim müşterimle senin aynı değil bu pazar geniş ben yol kenarında senin önünden geçmeyeceğin kebapçıya yapıyorum google haritalara koyuyorum adamın beklentisi bu 1.000 tl bütçe ayırmak zorunda değil kimse.
Merhaba,

Öncelikle yorum yapan bir arkadaşa "ben yol kenarında senin önünden geçmeyeceğin kebapçıya yapıyorum" cevabınıza yönelik; ben de sizin 20 web tasarım yaparak alamayacağınız ürünleri olan şirketlerle çalışıyorum. (DJI, Queens..) Dediğiniz konuda haklısınız kimse 1.000 TL bütçe ayırmak zorunda değil. İşinin iyi olmasını isteyen, dijital dünyada sağlam şekilde rekabete girmek isteyenler yüksek miktar öderler. Onlar da sizin hitap şekliniz, bakış açınız ve pazarlama stratejilerinizle (konu içerisinde sürekli link geçirmeniz *böyle bir konuda) sizinle toplantı aşamasına dahi gelmezler. Yani anlayacağınız 200 TL'ye web sitesi arayanlara bu hizmeti sunmanız güzel. Bırakın profesyoneller profesyonellerle çalışsınlar. İyi akşamlar, iyi çalışmalar dilerim.