yapilir da ben birine 200 tl site yaptirmak istemem. gosterecegi ozen, verecegi emek ve tecrubesi bellidir. 200 bir amatore verecegime dogru duzgun is yapan birine 1000 veririm daha iyi!
Mesele sen veya ben değiliz 80-20 kuralı diye bir şey var okumanızı tavsiye ederim.