Hocam öncelikle hazır şablonlar kullanıyoruz diyerek "netdunyasi.com" olarak bir site iletiyorsunuz. ( Kendinizin gibi lanse etmişsiniz bu cümlede )
Başka bir yorumda ise hazır şablon kullananlar var misal şu arkadaşlar diyerekte aynı "netdunyasi.com" sitesini atıyorsunuz.
Arada bir çelişki mi var, yoksa ben mi yanlış anladım konuyu?
Çelişki yok ortaklarımız, aynı zamanda yakın arkadaşlarımız beraber hareket ediyoruz. Açıkçası ilk başta bizde dalga geçtik geldiğimiz nokta bu burada laf atanların büyük bir kısmı hafta 2 site yapıp geçimini sağlıyor empati kurabiliyorum. Ancak biz zaten bu yollardan geçtik ve artık yetmiyor.
Temelde hedefimiz.
Ortak işletme kollarından müşteriler için şablon siteler yapıyoruz. Bunlara versiyon atadık her sene yeniliyoruz ve sattığımız fiyata senelik ücret alıyoruz.
Beğenirsiniz beğenmezsiniz ama bu bir iş modeli dünya zor zamanlardan geçiyor ve zor zamanlar yeni iş modellerini gerektirir diye düşünüyoruz.