Hocam öncelikle hazır şablonlar kullanıyoruz diyerek "netdunyasi.com" olarak bir site iletiyorsunuz. ( Kendinizin gibi lanse etmişsiniz bu cümlede )
Başka bir yorumda ise hazır şablon kullananlar var misal şu arkadaşlar diyerekte aynı "netdunyasi.com" sitesini atıyorsunuz.
Arada bir çelişki mi var, yoksa ben mi yanlış anladım konuyu?
netdunyasi.com da bizim bünyemizde, webtasatımlarını bunun üzerinden yapıyoruz