Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ücretsiz tema ile bana 70₺ ye mal oldu zaten geliştirmeye çalışmak öğrenmek ayrı bi zevk ama profesyonel işler için 200₺ çok düşük bi miktar
Ayrıca konunuzu baltalamak gibi bi niyetim yok ama Konu açabilmeniz için belli başlı kurallar var yoksa tepki alabilirsiniz veya forumdan uzaklaştırma
viral reklam is better all :d
Şurada biz bizeyiz destek olacağız birbirimize virali falan yok bu işin dürüst olalım hepimiz açız ve bu piyasayı yüksek tutmaya çalışmak saçmalık.
Bizde yaptık 30.000 tl siteler için kalite kontrolden tut, muhasebe yazılımı olana kadar her türlü iş ama şuan hedefimiz neden her kebapçının, restoranın, ana okulunun sitesi olmasın?
Haksızsam lütfen argüman üretin. Gelin birlik olalım çünkü direnemiyoruz gerilla pazarlama yapalım herkes üzerine düşeni yapsın siz müşteri getirin ben daha önce yaptığım 300 aşkın şablonları eriteyim. Bir arkadaş gelsin içerik girsin. Neye direniyoruz beyler, hanımefendiler? Düşen bir piyasa yok! Piyasa zaten yerde!