Hocam öncelikle hazır şablonlar kullanıyoruz diyerek "netdunyasi.com" olarak bir site iletiyorsunuz. ( Kendinizin gibi lanse etmişsiniz bu cümlede )
Başka bir yorumda ise hazır şablon kullananlar var misal şu arkadaşlar diyerekte aynı "netdunyasi.com" sitesini atıyorsunuz.

Arada bir çelişki mi var, yoksa ben mi yanlış anladım konuyu?