Beyrutmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden, ne sakıncası var?
Herkesin kendi düşüncesi tabi ama bence şöyle bir sakıncası var: bıraktığınız ilk izlenimler açtığınız ilk konularda kendinizi yeterli tanıtmanız gerekir referanslarınız ile birlikte ki böyle bir forum da iş alasınız. Bir önce ki konununuzu da gördüm biraz daha kendi sektörünüze işinize ve meslektaşlarınıza saygı özen göstermemizi tavsiye ederim.