Bu kadar hızlı cevap beklemiyordum hocam teşekkür ederim. r10 +nızı verdim.

Yalnız orjinal temada herhangi bir içeriğe tıkladığımızda part part sergilenirken benim verdiğim sitede direk blog tarzında gözükmekte.

Bunu siteyi kuran arkadaş mı düzenlemiş acaba.