Makalex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emeğinize sağlık hocam hemen deniyprım.
Çok teşekkürler hocam Ben de gelen mesajlar sayesinde R10'a gelen yeni Emojileri deniyorum :rokito3: