itiraf ediyorum bende mağarada yaşıyormuşum,
Ben genelde nescafe fındıklı ürünü var ondan kullanıyodum, elimde 8 10 tane kaldı, bittiğinde sipariş ederim bundan
konuyu açan arkadaşa teşekkür ederim

Sipariş etmek isteyenler için
https://www.hepsiburada.com/jacobs-3...m-HB00000PKVIY