13 yaşında şen şakrak bir çocuk vardı mahallemizin yüzüydü, çocuğun ailesi trafik kazasında rahmetli olduktan sonra çocukta öyle bir ciddiyet öyle bir olgunlaşma oldu ki böyle bir şey görmedim diyebilirim. Olgunluk yaşla alakalı değil yaşadıklarınla alakalıdır.
Maalesef bu hayatta şanssız olanlar da var. Başımız sağolsun hocam