Herkes şunu söyleyebilir : yaşı değil yaşadıkları. Evet bunu zati herkes biliyor, anladım ki arkadaş farklı bir şeyler istemiş. İnsan olgunlaştığını olaylara şaşırmayınca anlar. Üzüntüyü veyahut sevinci kısa sürede atlattığında anlar. İhanete gayet sakin bir şekilde karşılık veriyor ve iyilik yaptığında bunu ego yapıp kendini yükseltmeyince anlar.
Evet bu da aradığım cevaplardan, teşekkürler hocam