Dış politikada bu kadar sorun varken türk lirasını değersizleştirip yatırım beklemek anormal bir beklenti. Yatırım gelmez gelmiyor, belki katardan gelir ama o da ancak satın alır. Zaten yapmak istediklerinin de bu olduğunu sanmıyorum. Yapacak birşeyimiz yok, o yüzden kurla ilgilenmiyoruz diyorlar. Bakan öyle derse başkan da öyle der haliyle. Bir süre kuru belli noktada tutmayı başardılar piyasaya dolar vererek ama bir yere kadar. Bindik bir alamete gideyoz işte.

Bence bu işi yapanlarda artık ne yapacağını bilmiyor. Faizi arttırsalar bile iki gün etkisi oluyor o kadar. Kuru umursayan bir ülkenin dışa bağımlı olmaması gerek. Biz ham maddenin tamamına yakınını dışardan alırken, ithal etmeye alıştırılmışken çıkıp da maaşını dolarla mı alıyorsun demek kadar büyük saçmalık yok.