LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu kurun başka bir açıklaması-mantığı ya da izahı var mı? İsteseler faizi arttırırlar. Faiz artarsa kur düşer, ekonomik büyüme durgunlaşır-yavaşlar, yüksek faizde kimse krediye kolay kolay yeltenemeyeceği için yurtiçi yatırımlar azalır (Ayrıca şöyle bir parantez açmak lazım, faizler artarsa inşaat sektörü çok büyük yara alır) bu sebeple işsizlik artar. Bu olayda seçimlerde haneye negatif (-) olarak geri döner.
bence mevcut durumda mantık aramak en başında yanlış. Açıkcası hiçbirşeyin bilinçli ve planlı ilerlemediğini düşünüyorum.