Hocam bu kurun başka bir açıklaması-mantığı ya da izahı var mı? İsteseler faizi arttırırlar. Faiz artarsa kur düşer, ekonomik büyüme durgunlaşır-yavaşlar, yüksek faizde kimse krediye kolay kolay yeltenemeyeceği için yurtiçi yatırımlar azalır (Ayrıca şöyle bir parantez açmak lazım, faizler artarsa inşaat sektörü çok büyük yara alır) bu sebeple işsizlik artar. Bu olayda seçimlerde haneye negatif (-) olarak geri döner.
Yapılan son 3 hamle faiz arttırımı oldu bu sadece o gün içerisinde dolar yükselişini durdurdu, diğer günlerde artış devam etti. Daha da faiz arttırımına yakın zamanda gideceklerini sanmıyorum