Ee ne yapıyoruz arkadaşlar birisi net bilgi versin. Portakal mı karpuz mu tokatlıyoruz? Kola filan mı yere döküyoruz, yoksa olmayan dolarlarımızı mı yakıyoruz? Haber verin ona göre hazırlık yapacağım.