Ben açıkçası artık kura bilerek müdahale etmediklerini düşünüyorum. Türkiye'nin dinamik nüfusu, konumu vs. bu düşünce de etkili olabilir. Kısacası Türkiye ucuz işgücü ülkesi konumuna gelecek. Yabancı sermaye gelip fabrika açacak, burada üretecek. Konum olarak Avrupa'ya da yakın. İşsizlik bir nebze olsun azalacak, asgari ücretlinin sayısı artacak.
welcome to bangladeş diyosun