En güçlü ülke vatandaşı refah içinde yaşayan ülkedir. Vatandaşlarınızın refah seviyesi yüksekse o ülkede bilimde gelişir teknolojide gelişir. Ülke olarak ekonominiz güçlü değilse konuşmalarınız karşı tarafa sadece uğultu olarak gider. Biz yıllardır bağırıp çağırdığımız için söylediklerimiz diğer ülkelerde karşılığını bulmuyor maalesef. Herkesle kavga ettiğimiz için tüm dünya bize karşı psikolojisine giriyoruz. Yazacak çok şey var ama yazmak çözüm değil. Maalesef kendimizden ziyade çoluğumuzun çocuğumuzun geleceği çalındı ona üzülüyorum. Pandemi süresince de ülkenin ekonomik durumunu görmediniz mi Allah aşkına ? 5 tane maskeyi adam akıllı dağıtamadılar. Onu da geçtim 2 tweetle yerle bir olan bir ekonomiye sahibiz, adamların topla tüfekle gelmesine gerek mi var ? Resmen halk fakirliğe alıştırıldı, yiyecek yemek bulmayı, 20 yıl borca girip ev alabilmeyi zenginlik ve iyi yaşam sanıyor.
Her kelimesine katılıyorum.